کردیتی : همه چیز درباره اعتبار سنجی بانکی

کردیتی یک وبلاگ تخخصصی پیرامون موضوعات اعتبار سنجی بانکی و رتبه اعتباری مالی است

کردیتی : همه چیز درباره اعتبار سنجی بانکی

کردیتی یک وبلاگ تخخصصی پیرامون موضوعات اعتبار سنجی بانکی و رتبه اعتباری مالی است

  • ۰
  • ۰

نمرات اعتباری اعداد تأثیرگذاری هستند زیرا معمولاً نرخ های بهره اختصاص داده شده به مصرف کننده و اینکه آیا شخصی می تواند وام دریافت کند را تعیین می کند. آنها عادات پرداخت مشتری و احتمال پرداخت وام را می سنجند.

و گاهی اوقات، به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن، می توانند شما را به حواس پرتی سوق دهند.

نوسانات امتیاز اعتباری می تواند مانند آب و هوا باشد که از روز به روز یا ماه به ماه تغییر می کند و در صورت افزایش یا کاهش چشمگیر هشدار عالی ایجاد می کند. ترن هوایی با امتیازهای اعتباری می تواند شما را متعجب کند که چرا این اتفاق افتاده است و علت آن چه بوده است، به خصوص اگر سقوط کند.

اول، بدانید که اندازه گیری ثابت یا ثابت نیست. آن را به عنوان یک هدف متحرک در نظر بگیرید. بر اساس جدیدترین و به روزترین اطلاعات اعتباری موجود محاسبه می شود. ممکن است هر روز تغییر کند زیرا وام دهندگان، آژانس های جمع آوری و سوابق عمومی داده های جدیدی را گزارش می دهند.

حتی گذر زمان می تواند باعث نوسان امتیاز اعتبار سنجی بانکی شما شود. برخی از اطلاعات موجود در گزارش اعتباری شما با گذشت زمان از اهمیت کمتری برخوردار می شوند. وقتی اطلاعات منفی از گزارش اعتباری شما خارج می شود، امتیاز اعتباری شما می تواند به سرعت (و ظاهراً خودسرانه) تغییر کند.

امتیازدهی اعتبار در دفاتر اعتباری بزرگ متفاوت است
داستان اصلی این است: چهار شرکت بزرگ درگیر امتیازدهی اعتبار هستند . هر شرکتی الگوریتم خاص خود را برای مرتب سازی داده ها دارد. آنها همچنین برنامه های زمانی متفاوتی برای زمانی که آن داده ها وارد می شوند دارند.

راد گریفین، مدیر آموزش عمومی گفت: «این واقعاً اصلاً مرموز نیست. بستانکاران شما تقریباً ماهی یک بار به روز می شوند. اکنون این می تواند در ماه متفاوت باشد. همه آنها در یک روز در یک زمان به روز نمی شوند.

«نمرات اعتباری منعکس کننده اطلاعات موجود در گزارش اعتباری در آن لحظه از زمان، زمانی که درخواست می شود، است. اگر در حال حاضر گزارشی را درخواست کنید، اگر 15 دقیقه از امروز یا فردا، زمانی که یکی از وام دهندگان شما به‌روزرسانی ارسال می‌کند، می‌تواند امتیاز متفاوتی داشته باشد. این واقعاً به همان اندازه سخت است.»

البته شرکت های گزارشگر اعتباری همیشه موافق نیستند. امتیاز می تواند نزدیک باشد، اما به ندرت یکسان است.

تلاش برای تعیین دقیق علت نوسان امتیازات می تواند مشکل باشد زیرا هر شرکت به دقت از روش های عملیاتی خود محافظت می کند و اینکه چگونه هر بیت داده در نتیجه نهایی تأثیر می گذارد.

  • ۰۰/۱۲/۲۳

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی