کردیتی : همه چیز درباره اعتبار سنجی بانکی

کردیتی یک وبلاگ تخخصصی پیرامون موضوعات اعتبار سنجی بانکی و رتبه اعتباری مالی است

کردیتی : همه چیز درباره اعتبار سنجی بانکی

کردیتی یک وبلاگ تخخصصی پیرامون موضوعات اعتبار سنجی بانکی و رتبه اعتباری مالی است

  • ۰
  • ۰

اگرچه نمی توانید کاری در مورد مدت زمان باقی مانده ورشکستگی در گزارش اعتباری خود انجام دهید، می توانید اقداماتی را انجام دهید که سرعت بازیابی امتیاز شما را افزایش می دهد.

اول، از یک شرکت تعمیر اعتباری که پیشنهاد می کند رتبه اعتباری شما را با هزینه ای بازگرداند، نیفتید. این کار نمی تواند انجام شود و هر کسی که بگوید می تواند یک هنرمند کلاهبردار است. تنها راه برای شروع بازسازی اعتبار، تبدیل شدن به یک الگوی مسئولیت مالی است.

در اینجا چند مرحله برای کمک به بازسازی وجود دارد:
وقتی برای هر چیزی صورتحساب قانونی دریافت می کنید، آن را قبل از موعد مقرر پرداخت کنید. اگر حسابی از قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی دارید (مثلاً وام مسکن)، مطمئن شوید که هرگز از پرداخت عقب نمانید. اگر فصل 13 را ثبت کرده اید، همیشه پرداخت های به حکم دادگاه را به موقع به طلبکاران انجام دهید.
یک حساب کارت اعتباری امن باز کنید. در صورت واریز وجه نقدی که سقف اعتبار را پوشش می دهد، صادرکنندگان کارت اعتباری یک کارت امن به شما می دهند. اگر یک کارت اعتباری با محدودیت هزینه 1000 دلاری می خواهید، 1000 دلار به عنوان سپرده تضمینی به صادرکنندگان کارت ارسال خواهید کرد. اگرچه این ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما راحتی پرداخت با پلاستیک را ارائه می دهد و اگر در سررسید آن را پرداخت کنید، امتیاز اعتباری شما بهبود می یابد.


امتیاز اعتباری خود را ماهانه با استفاده از CreditKarma یا Chase Credit Journey، دو وب سایتی که امتیاز ارائه می کنند، نظارت کنید. اگر مسئولانه از اعتبار استفاده کنید و قبوض را به موقع پرداخت کنید، امتیاز شما به تدریج افزایش می یابد. در نهایت، شما می توانید یک کارت اعتباری ناامن دریافت کنید، که باید انجام دهید.
زیاده روی نکنید یک کارت اعتباری تضمین شده تمام چیزی است که در اوایل پس از ورشکستگی به آن نیاز دارید. صرفاً با استفاده از کارت ایمن شده و سپس پرداخت صورتحساب ماهانه به طور کامل، بازسازی اعتبار شما آغاز می شود. اگر در گذشته در مدیریت پول مشکل داشتید، استفاده منظم از یک کارت تنها امتیاز اعتباری شما را بازسازی نمی کند، بلکه ممکن است به شما در ایجاد عادات جدید و بهتر خرج کردن کمک کند.


زمانی که امتیاز اعتباری شما شروع به بهبود کرد، یک استراتژی هزینه برنامه ریزی کنید. اگر واجد شرایط دریافت کارت اعتباری بدون کارمزد هستید، آن را به جای کارتی که هزینه سالانه دریافت می کند، انتخاب کنید. بودجه ای بسازید و به آن پایبند باشید تا دیگر هرگز بدهی هایی را که قادر به پرداخت ماهانه آنها نیستید، به دست آورید. اگر یک موقعیت اضطراری شما را مجبور می کند که بودجه خود را زیاد کنید و موجودی کارت های اعتباری خود را اجرا کنید، به محض گذشتن وضعیت اضطراری، بدهی کارت را به شدت پرداخت کنید. سعی کنید یک صندوق اضطراری بسازید تا در وهله اول نیازی به اجرای موجودی کارت اعتباری نداشته باشید.


اگر وام دانشجویی دارید به پرداخت آن ادامه دهید. معمولاً نمی توان وام های دانشجویی را از طریق ورشکستگی پرداخت کرد، اما پرداخت به موقع آنها به دفاتر رتبه بندی اعتباری نشان می دهد که شما بدهی خود را به خوبی مدیریت می کنید و این به احیای امتیاز اعتباری شما کمک می کند.
اگر به پول نیاز دارید و ابزاری برای بازپرداخت وام دارید، یک وام اعتبار ساز در نظر بگیرید. بانک های محلی و اتحادیه های اعتباری معمولاً این وام ها را با نرخ بهره مقرون به صرفه ارائه می دهند. اگر 500 یا 1000 دلار وام بگیرید و طبق برنامه آن را پرداخت کنید، بخشی از گزارش اعتباری شما خواهد شد و به بهبود امتیاز شما کمک می کند.

  • ۰۰/۱۲/۲۳

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی