کردیتی : همه چیز درباره اعتبار سنجی بانکی

کردیتی یک وبلاگ تخخصصی پیرامون موضوعات اعتبار سنجی بانکی و رتبه اعتباری مالی است

کردیتی : همه چیز درباره اعتبار سنجی بانکی

کردیتی یک وبلاگ تخخصصی پیرامون موضوعات اعتبار سنجی بانکی و رتبه اعتباری مالی است

  • ۰
  • ۰

Can Arkali، دانشمند اصلی FICO برای تجزیه و تحلیل و امتیازات، گفت که داده ها در سال های اخیر نسبتاً ثابت بوده است. در آوریل 2017، میانگین ملی امتیاز FICO 700 (از نمونه‌گیری تصادفی از دو میلیون مصرف‌کننده) بود. دو سال قبل، در آوریل 2015، 695 بود.

آلکالی گفت که تحقیقات او نشان داد که برخی از امتیازات FICO می تواند به طور چشمگیری بهبود یابد - از 20 تا 100 امتیاز در یک دوره 12 ماهه - با به کارگیری رفتار مالی مسئولانه.

آرکالی درباره اعتبار سنجی می‌گوید: «اگر فردی دارید که سابقه پرداخت‌های خود را از دست داده است، فردی با تجربه ضعیف در مدیریت اعتبار، اگر شروع به پرداخت‌های کامل ثابت در طول یک سال کند، می‌تواند تأثیر مثبت و معناداری بر امتیاز FICO آنها داشته باشد.» گفت. از سوی دیگر، اگر این اتفاق برای شخصی رخ دهد که در گذشته هیچ پرداخت یا تعهدی از دست نداده است، بعید است که تأثیر معناداری بر امتیاز FICO آنها داشته باشد.

"همچنین ممکن است شرایطی داشته باشید که مصرف کننده شروع به معوق شدن (با پرداخت) کند و مطمئناً تأثیر خواهد داشت. برای افرادی که امتیاز FICO شروع بالاتری دارند بیشتر قابل توجه است زیرا به اصطلاح، مقدار بیشتری برای از دست دادن دارند. اگر در شرایطی هستید که پرداخت‌ها را از دست داده‌اید، راه حل شماره 1 بازگشت به مسیر و ماندن در مسیر است. آن را به عنوان یک حادثه مجزا نگه دارید. اطلاعات منفی که بر امتیاز FICO تأثیر می گذارد، به مرور زمان فروکش می کند.»

  • ۰۰/۱۲/۲۳

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی